Servisní okno – 9.2.2023
2. 2. 2023
Ve čtvrtek 9.2.2023 proběhne pravidelný servisný čtvrtek. Tentokrát se bude jednat o delší časové okno, kdy může docházet ke krátkodobým výpadkům dostupnosti e-shopu.
Servisní okno bude probíhat mezi 23:00 a 03:00 hodinou ranní. Následný provoz nebude tímto servisním zásahem ovlivněn.
Děkujeme za pochopení.
Shopix Tím
Údržba emailových serverů – 8.12.2022
29. 11. 2022
Ve čtvrtek 8.12.2022 mezi 20 a 23 h proběhne nezbytná údržba emailových serverů. V této době nemusí být dostupné emailové služby.
Po skončení údržby se emaily uchované ve frontách k odeslání doručí, taktéž se přijmou všechny příchozí emaily. I u příchozích emailů se předpokládá, že odstávka v tomto rozsahu nezpůsobí problémy s doručením emailů.
Na provoz ostatních služeb nemá prováděná údržba vliv.
Údržba neovlivňuje odesílání emailů z eshopů. Tato služba bude plně fungovat i po dobu odstávky.
Děkujeme za pochopení.
Shopix Tím.
Havárie v datovém centru
2. 2. 2022
Dnes zhruba v 19:30 došlo v datovém centru k rozsáhlému poškození HW. Zasaženy byly nejen servery zajišťující většinu služeb, ale i specializované servery, které by jinak dokázali přesměrovat provoz na záložní HW.
Ke ztrátě či poškození žádných dát nedošlo, pokračujeme ve stavu kdy došlo k poruše. Celý náš tým dokončil s maximálním úsilím a ve spolupráci s pracovníky datového centra úplnou obnovu služeb zhruba ve 21:40.
Jedná se o první výpadek v tomto datovém centru za více než 3 roky. Další informace doplníme během zítřka.
Za způsobené potíže se vám omlouváme.
Plánovaná údržba platformy Shopix
6. 1. 2022
Ve čtvrtek 13. ledna 2022 mezi 22 a 24 hodinou proběhne údržba platformy Shopix.
V této době mohou nastat výpadky dostupnosti v délce zhruba do 10 minut.
Změna VPN
13. 10. 2021
Dnes došlo k problémům s automatickou aktualizací certifikátů na bráně pro vzdálený přístup. Nově generované certifikáty způsobovali problém při ověřování a spojení nebylo funkční.
Proto jsme využili již dříve připravené nové brány pro vzdálený přístup v lokaci DC Master v Brně. Pro zprovoznění nové brány je nutné změnit nastavení pro VPN.
Pro detaily nastavení se prosím obraťte na naší podporu. Rádi vám s novým nastavením pomůžeme.
Vznik stránky o provozu
13. 10. 2021
Byla založena stránka s informacemi o provozu platformy Shopix. Budou zde uváděny jak plánované události, tak záznam o neočekávaných událostech s popisem problému a dobou trvání.